Lukning af 1.sal på Hovedbiblioteket under ombygning

01.03.24
Der bliver lukket for publikumsadgang på 1.sal i perioden 2.april til og med 30. juni 2024.

Siden januar 2021 har Københavns Biblioteker været i gang med en nyindretning af alle bydelsbibliotekerne, og nu er turen kommet til Københavns Hovedbiblioteks 1.sal.

I lukkeperioden er der ikke direkte adgang til skønlitteraturen for voksne, men du kan stadig bestille bøgerne og afhente som reservering.

Har du brug for hjælp til søgning og reservering, kan du kontakte Biblioteksværterne i stueetagen i den bemandede åbningstid eller du kan ringe til Biblioteket Online på 33663000 (hverdage 10-18 og lørdag 10-14)

Vi glæder os til at se dig på den nyindrettede etage LITT, som vil være en indgang til bogens verden for unge og voksne. Her vil fremover være inspirerende bogudstillinger, et stort litteraturudvalg på hylderne og et rumdesign, som viser vej til bøger, der matcher den enkeltes læsehumør.