Skriveklubben - Vesterbro Bibliotek og Kulturhus

Afprøv dine idéer. Få feedback. Bliv inspireret.

Skriver du prosa, poesi, eller måske drama?
Tag din tekst med i skriveklubben. Giv og modtag feedback – på en konstruktiv og positiv måde.

Du kan få afprøvet dine idéer, dele dine tanker med andre skribenter og udveksle erfaringer omkring skriveproces, udgivelse mv.

Skriveklubben er åben for alle – uanset hvor meget eller lidt man har skrevet.
I Vesterbro Bibliotek og Kulturhus har vi en skriveklub med plads til 10 personer.
Elias Grove er tovholder i klubben. Bemærk at klubben i øvrigt er uden underviser.

Interesseret?

Send en mail. Skriv dit navn, alder, hvor længe du har skrevet.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Praktisk info

• Tilmelding: Skriv til bibliotekar Lene Madsen
  • Hvornår: Onsdage ca. hver 4. uge, kl. 19.00
  • Sted: Studielokalet ”Tom” i voksenbiblioteket, Vesterbro Bibliotek og Kulturhus, Lyrskovgade 4, 1758 København V.

Pssst!

Passer dagen dig dårligt? Vil du hellere være med i en lyrik-klub eller en klub kun for 20-30-årige eller...?
Har du mod på at være tovholder (ikke underviser) for en klub du SELV definerer, så henvend dig til bibliotekar Lene Madsen - så ser vi hvad der kan lade sig gøre...