Voksne
Kurser & workshops

Produktion af faner for nye fællesskaber

26.05.24
Workshop hvor vi syr flag til en kommende performance i Lersøparken

Man kan deltage hele dagen eller i et kortere tidsrum

Det er for alle, men ikke egnet for mindre børn.

Intet behov for håndværksmæssige forudsætninger

Medbring gerne: Et eller flere stykker stof, som har en historisk, kulturel eller personlig betydning for dig.
Det kan være et gammelt stykke tøj, en stofrest, et pudevår, en dug eller andet.

Stoffet skal bruges til at sy flag til performancen og doneres til projektet. Man får det ikke tilbage igen.
Vi snakker sammen og har det sjovt og deler historier om vores medbragte stykker stof.

Selve Aktivering af fanerne for nye fællesskaber er søndag d. 9. juni, kl. 14.00 - 15.00.

Her vil der være en performance i Lersøparken. På græsplænen på toppen af bakken ud mod Bispebjerg Hospital:
I tilfælde af kraftig regn rykkes performancen til d. 16. juni.

Alle kan deltage, men det er ikke egnet for mindre børn.
Fanerne skal aktiveres! Vi skal have en sjov dag sammen med musik og bevægelse - som en stor fælles organisme.
Vi bevæger os rundt i parken i en samlet koreografi, vi går i formationer, paraderer, svinger og fremviser fanerne i en stor samlet gruppe og bliver en del af et nyt fællesskab.