Børn
Børn

Børnenes klassiker: Teaterstykket ’Far til vejrs med Alfons Åberg’

02.07.24
Start sommerferien i selskab med Alfons Åberg og far, når Teater Zeppelin besøger Hovedbiblioteket i uge 27.

Alfons Åberg er en ener i nordisk børnebogslitteratur, og nu kan I nyde hans selskab i en skøn teaterforestilling for de 2-9-årige baseret på de originale Alfons Åberg-historier.

Alfons og hans far flyver med helikopter og kæmper mod rumdianere i en teaterforestilling fuld af flyvende fantasi, sang, humor, varme og hygge! Alfons vil så gerne lege, men far har for travlt til at lege med. Så Alfons gør alt, hvad han kan, for at få far med i legen. Det bliver til en masse sjove oplevelser og eventyr på en flyvende fantasi! Det bliver både til helikopterture til junglen, spøgelsesjagt og ruminvasion. Men pludselig er fars sidste lakridspibe på mystisk vis væk…

Sted: Københavns Hovedbibliotek, 4. sal
Tidspunkt: D. 2.-4. juli, kl. 10.00-10.35 og 11.00-11.35 alle dage
Aldersgruppe: Forestillingen henvender sig til børn mellem 2-9 år, søskende, bedster og andre barnlige sjæle!
Kræver billet: Det koster ikke noget at deltage, men I skal bestille via Billetto for at sikre jer adgang.

Køb billetter på Billetto (både børn og voksne skal have en billet)